Every Journey begins with just a single step - Reisverslag uit Berlikum, Nederland van Elske Eijzenga - WaarBenJij.nu Every Journey begins with just a single step - Reisverslag uit Berlikum, Nederland van Elske Eijzenga - WaarBenJij.nu

Every Journey begins with just a single step

Blijf op de hoogte en volg Elske

13 September 2015 | Nederland, Berlikum

Alle avonturen beginnen met één stap, met één idee, met één beweging. Die ene stap kan zoveel dingen veranderen. Zoals de stap om vorig jaar een brief te schrijven, omdat ik samen met Marit, Laura en Frank het idee had om een stage in Ghana te gaan volgen. Met één beweging, het verzenden van de mail, was het dan echt begonnen.

De sollicitatie, de voorbereiding, het boeken van de tickets, alles leek nog zo ver weg, maar nu is het morgen al zover! Dan pakken we het vliegtuig naar Accra en twee dagen later de bus naar Duayaw Nkwanta.

Een avontuur wat ik, onder lichte druk van familie en vrienden, graag met jullie wil delen op dit blog. Ik hoop regelmatig iets van me te laten horen. (En dat jullie natuurlijk met plezier de blogs zullen lezen :) )

Nog maar één kleine(grote) stap moet er gezet worden en dat gebeurt morgen. Als we de stap in het vliegtuig zetten. Voor drie en een halve maand familie en vrienden achter laten. Geen Friese grond onder mijn voeten, maar de Ghanese grond onder mijn all stars.

Just one stap, can't wait!!!

X Elske

  • 14 September 2015 - 19:38

    Omke Peter:

    Hallo Elske, leuk geschreven. Over anderhalf uur land je in Ghana. Ik ben benieuwd wat je eerste indrukken zijn! Keep on writing, hartelijke groet van omke Peter

  • 15 September 2015 - 15:59

    Aafke De Jong:

    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad

  • 17 September 2015 - 14:56

    Tante Coby.Wagenaar:

    Hallo Elske,
    Nog vanhartegefeliciteerd.
    Wij gaan je zeker volgen .veel plezier.

  • 25 Oktober 2015 - 13:02

    Willem En Jolanda:

    Hallo Elske,

    Voor het eerst lezen we van het avontuur in Ghana. Indrukwekkend hoe je schrijft over de mensen, dieren en andere situaties waar jij met je medestudenten mee te maken krijgt.
    Een ervaring die je niet gauw zult vergeten, we nemen onze pet voor je af!
    groetjes
    Willem en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berlikum

Elske

Welkom op mijn profiel! Vanaf maandag 14 september 2015 tot en met 2 januari 2016 zal ik stage gaan lopen in Duayaw Nkwanta (Ghana). In het ziekenhuis, voor mijn opleiding tot verpleegkundige. Via dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle avonturen en gebeurtenissen daar. X Elske

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 6539

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: